Bezpečná doprava u KROSNO GLASS

Máte pochybnosti ohľadom objednávania sklenených výrobkov cez internet?

Nie ste presvedčení, že vaša objednávka príde k vám neporušená?

Nemusíte sa obávať.

Nakupujete priamo od výrobcu. Smelo môžete dôverovať našej spoľahlivej a solídnej spoločnosti, ktorá má najväčšie skúsenosti v Poľsku v oblasti výroby a distribúcie skla. Okrem toho sú všetky naše objednávky poistené, takže ako kupujúci nenosíte žiadne riziko.



Ihre Sendung wird mehrmals und in mehreren Etappen überprüft und gesichert:


1. Kontrola kvality počas výrobného procesu

Tu objavujeme poškodenia skla, jeho nedostatky a odchýlky od normy, ktoré ovplyvňujú odolnosť hotového výrobku.


2. Zhromažďovanie objednávky

Toto je náš obor! Naši skúsení skladoví pracovníci pripravujú denne až 500 zásielok so sklom. Pri balení dbáme najmä na umiestnenie tovaru v spoločnom obale a jeho tesné usporiadanie, aby sa zabránilo pohybu alebo nárazu. Veľké zásielky odosielame na paletách, aby sme sa uistili, že dorazia nepoškodené. Tu môžete vidieť, ako to vyzerá:

3. Prezenčná odovzdávka zásielok kuriérskym službám

Kuriérski služby, s ktorými spolupracujeme, každý deň od nás prevzímajú zásielky. Zásielky sú odovzdané na spoločných paletách, aby sa minimalizovalo ich preskladňovanie. Zásielky sú označené príslušnými štítkami a kuriérski vodiči presne vedia, čo prepravujú. Okrem toho sú všetky naše zásielky poistené - v prípade, že by mala byť nejaká poškodená tovar.

4. Samostatné prevzatie zásielky zákazníkom

U nás nemusíte preverovať zásielku v prítomnosti kuriéra. Väčšinou vieme, že kuriéri sú často v zhone a kontrola každého pohára môže trvať dlho, preto máte 7 dní na oznámenie poškodení pri preprave. Poškodený tovar sa zvyčajne ihneď nahradí, samozrejme, náklady pokryjeme my. Tu sa dozviete, ako nahlásiť reklamáciu.


Každá z našich zabalených zásielok spĺňa najvyššie štandardy pre bezpečné balenie a je poistená.